۴ منبع برای نوشتن نسخه کپی باورنکردنی

آیا می خواهید وبلاگ خود را به یک آهنربای بازاریابی محتوا تبدیل کنید؟ با ۳ ٫ ۵ میلیارد جستجو روزانه که فقط در Google انجام می شود ، وقتی می توان توجه مشتری ایده آل خود را جلب کرد ، رقابت زیادی وجود دارد. در حقیقت ، کمبود توجه یکی از بزرگترین چالش هایی است که بازاریاب های مدرن با آن روبرو هستند ، به طور متوسط ​​فاصله توجه خریدار به ۸٫۲۵ ثانیه کاهش می یابد.

بازاریابی محتوا

با این حساب ، ما برخی از بهترین ابزارهای موجود را در آنجا تحقیق کرده ایم تا به شما در رشد کانال های بازاریابی محتوا با محتوای با کیفیت کمک کنیم. بازگشت به اصول اولیه و تولید محتوا دقیق ، به موقع و مناسب به شما در رفع نیازهای خریداران بالقوه ضمن کاهش هزینه های رسانه ای پرداخت شده و افزایش ROI کمک می کند.

۱ Girl دختر گرامر

هنگام نوشتن برای وب ، بهینه سازی نسخه خود برای جستجوی ارگانیک داده شده است. درک تحقیقات در مورد کلمات کلیدی در حال حاضر یک پیش نیاز مشترک برای نویسنده آنلاین مجرب است. اگرچه شما باید کپی خود را برای جستجوی ارگانیک بهینه کنید ، اما کپی با کیفیت که مشتری را تبدیل می کند ، هنوز به همان ملزومات نوشتاری کهنه است ، از جمله گرامر مستحکم ، متکی است.

در مطالعه ای که توسط Global Lingo انجام شد ، مشخص شد که بیش از نیمی (۵۹٪) از شرکت کنندگان از انجام کار با شرکتی که خطاهای واضح هجی یا دستور زبان را در وب سایت یا مواد بازاریابی خود مرتکب شده است ، خودداری می کنند. اگر این آمار باعث می شود تا عرق سرد خود را ترک کنید ، نگران نباشید ، منابع آنلاین مفیدی وجود دارد که به شما در بهبود نوشت افزار کمک می کند. یکی از این منابع Grammar Girl است ، این راهنما سریع و آسان حتی دشوارترین قواعد دستور زبان را به راحتی قابل درک دستورالعمل می کند.

ویرایشگرهای محتوا و سایر نقشهای نویسنده دیجیتالی معمولاً شامل کار برای محدود کردن مهلتها ، در محیطهای پر سرعت ، با ذینفعان متعدد است. اگر این به نظر می رسد مانند محیط کار شما ، ممکن است شما نیاز به مشاوره گرامری در پرواز داشته باشید تا مطابق با خواسته های روزانه خود باشید. Cue Grammarly ، نصب آسان برنامه افزودنی مرورگر که با برنامه های موجود شما ادغام می شود تا دستور زبان خود را در زمان واقعی در چندین سیستم عامل بررسی کنید.

دیجیتال

۲ Head تحلیلگر سرفصل ارزش بازاریابی احساسی

هر که ارزش نمک آنها را دارد ، به شما خواهد گفت که عنوان اصلی پایه و اساس هر محتوای موفق است. استفاده از محرکهای عاطفی در عناوین شما می تواند راهی قدرتمند برای ترغیب کنجکاوی خوانندگان آینده باشد.

برای اینکه افراد بتوانند روی کلیک کنند ، بسیاری از هک های روانی وجود دارد: استفاده از سؤال ، شگفتی یا منفی باعث می شود کاربر بتواند به محتوای شما بپردازد.

عناوین Bland بعید است که ترافیک زیادی را برای شما ایجاد کنند و می توانند اعتماد شما به رسانه های پولی را برای تولید ترافیک و افزایش تبدیل افزایش دهند. یکی از راه های بررسی چگونگی طنین انداز شما در سطح عاطفی طنین انداز ، استفاده از آنالایزر سرآمد ارزش بازاریابی هیجانی ، یک جایگزین رایگان برای آنالیز سرخط محبوب از Co-Schedule است. در اینجا چگونه به نظر می رسد:

پس از ارائه عنوان خود برای تجزیه و تحلیل ، براساس “ارزش بازاریابی احساسی” نسخه خود بازخورد دریافت خواهید کرد. درک این تأثیر عاطفی برای موفقیت کلی استراتژی بازاریابی محتوای شما ضروری است. توسعه پیام های مارک که با مخاطب شما طنین انداز می شود و درک لحنی که مخاطب شما را برای اقدام به خود انگیزه می دهد ، به شما امکان می دهد در ضمن افزایش تبدیل و درآمد ، هزینه ها را نیز کاهش دهید. در ابتدای مراحل نوشتن خود از این ابزار استفاده کنید تا مطمئن شوید علامت عاطفی را زده اید. “

۳ Gener تولید کننده ایده ایده

آیا در یافتن ایده های جدید برای وبلاگ خود مشکل دارید؟ بیشتر نویسندگان نسخه برداری انجام می دهند. کنار آمدن با موضوعات و زوایای تازه می تواند مشکل باشد. غالباً احساس می کنید که در حال چرخش در بین همان ایده های خسته کننده و بارها هستید. این جایی است که تولید کننده محتوای ایده های Portent وارد آن می شود. وقتی شما برای یک موضوع یا عبارت کلمه کلیدی خاصی نیاز به الهام دارید ، آن را به سادگی تایپ کنید و ابزار به شما نتیجه می دهد. در اینجا مثالی از آنچه اتفاق افتاده است هنگامی که ما سعی کردیم “نویسندگی مستقل” را چاپ کنیم.

ایده

خیلی بد نیست ، درست است؟ حتی اگر از عنوان دقیق ارائه شده توسط ابزار استفاده نمی کنید (گاهی اوقات با دستور زبان نیز مشکل دارد!) این یک راه عالی برای ایده گرفتن برای پست بعدی شماست.

۴ Tool ابزار تست خوانایی

بعضی اوقات ما به عنوان نویسنده خودمان را برای داشتن خیرخواهی خود بسیار باهوش می دانیم. ما سعی می کنیم این هوش را از طریق نوشتار خود اثبات کنیم ، اما گاهی اوقات با استفاده از این رویکرد ، مشکلی ایجاد نمی کنیم. به عنوان نویسندگان آنلاین ، باید با نثر خود از بزرگترین مخاطب ممکن درخواست کنیم. این اغلب به معنای برداشتن یک قدم عقب و بررسی نحوه پاسخ دیگران به نوشتار ما است.

مشکلی

w آسانبا استفاده از ابزار تست خوانایی خوانایی خوانایی نوشتاری خود را بررسی کنید. می توانید صفحات وب کامل ، بخشهای خاص صفحات وب را (با اضافه کردن یک کد به صفحه خود) آزمایش کنید یا با وارد کردن محتوای خود به طور مستقیم در ابزار (مفیدترین هنگام نوشتن). به نظر می رسد مانند این:

ما پیشرفت این وبلاگ را آزمایش کردیم و نتایج زیر را کسب کردیم:

هنگامی که شما چیزی را آزمایش می کنید ، سایت به طور واضح آزمایش های مختلفی را که بر روی آن محتوا و معنای آنها انجام شده است توضیح می دهد ، و به شما یک شاخص تصویری واضح از چقدر مخاطبی که محتوای شما را جذب خواهد کرد ، می دهد.

اکنون که این منابع نوشتن مقاله را در اختیار دارید ، وقت آن است که شروع به کار کنید! ابتدا برای مخاطبان مورد نظر خود بنویسید و فراموش نکنید که کمی کمک می تواند خیلی طول بکشد.

<