۵ کیفیت عالی از بازاریاب دیجیتال غیرقابل تردید

گزارش “مهارتهای بازاریاب مدرن” Econsultancy نشان داد که بازاریابان نسبت به گذشته به اصطلاح “مهارت های نرم” ارزش بیشتری می دهند. این امر می تواند در سراسر جهان بازاریابی دیجیتال مشاهده شود که بسیاری از کارفرمایان برای انواع شخصیت ها استخدام می شوند و برای سازمان هایشان “متناسب” هستند. در حال حاضر تعداد زیادی شرکت دیجیتالی وجود دارند که رویکرد آرام و در عین حال بسیار سریع گام به سبک Silicon Valley را در پیش گرفته اند (جایی که انتظار می رود کارکنان خود انگیزه ، بازیکنان تیم و بازیکنان تنیس روی میز عالی باشند که همه در یک مسابقه قرار گرفته اند).

استخدام

و واقعاً اطمینان بخش است – که در دنیایی مملو از جنون بازاریابی دیجیتال یک چیز یکسان باقی می ماند: خصوصیات لازم برای موفقیت و شکوفایی در یک صنعت رو به رشد و غیر ممکن پیش بینی. در زیر ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه “مهارت نرم” می تواند یکی از بهترین راهها برای اثبات آینده حرفه ای دیجیتال شما باشد.

دیجیتال

در ادامه بخوانید تا بدانید که چگونه می توانید یک بازاریاب دیجیتال ناگسستنی و غیرقابل شکست که همه در تیم خود می خواهند ، بدست آورید.

۱ ٫ انعطاف پذیری برای تغییر (و تطبیق)

دنیای بازاریابی دیجیتال با بروزرسانی های جدید و تغییراتی که روزانه اتفاق می افتد با سرعت ترسناکی حرکت می کند. شما باید برای تغییر در حرفه خود نیز آماده باشید (و مایل به پذیرش پذیرایی) باشید. برای مثال ، ببینید که چگونه نقش SEO در چند سال گذشته تغییر کرده است. از لحاظ ماهیت کاملاً فنی ، اکنون می تواند شامل ایجاد محتوا و روش های ایجاد روابط نیز باشد. برای موفقیت در حرفه دیجیتالی شما بهتر است کسی باشید که نه تنها برای تغییر ، بلکه کسی که به پیشرفت آن ادامه می دهد (و تقریبا از ترس و راکد شدن می ترسد).

چرا کارفرمایان دیجیتال آن را دوست دارند:

شرکتهای دیجیتالی سریع گام به کارمندانی احتیاج دارند که بتوانند با سرعت صنعت حرکت کنند – افرادی که مایل هستند و مایل به سازگاری هستند.

آینده خود را اثبات کنید:

برای تغییر و به روز ماندن با روندهای در حال تحول در منطقه تخصصی خود ، باز بمانید. به عنوان مثال ، اگر Google الگوریتم خود را تغییر می دهد تا محتوای فرم های طولانی تری را به شما پاداش دهد ، باید آگاه باشید و آن را در استراتژی محتوا خود گنجانید.

۲ ٫ گرسنگی برای یادگیری (و به روز باشید)

یکی از مهمترین عواملی که موفقیت شغلی دیجیتال شما را تعیین می کند گرسنگی شماست – این گرسنگی شماست که به طور مداوم یاد بگیرید (هم برای خودتان و هم برای کارفرمایان). میدونی چیه؟ فقط یک چیز اطمینان خواهد داد که شما را از اخبار و روندهای صنعت به روز نگه دارید. بله ، شما آن را حدس زده اید – این اشتیاق شماست. در بازاریابی دیجیتال کاملاً ضروری است که بتوانید منطقه متخصصی را که بیشتر علاقه مندید پیدا کنید و آنرا پرورش دهید – موردی که به هر حال در زمان خودتان خوانده اید ، موردی که اگر فردا شغل خود را از دست داده باشید ، تمرین را از دست خواهید داد.

چرا کارفرمایان دیجیتال آن را دوست دارند:

شرکت های دیجیتالی به انگیزه های خود نیاز دارند که مشتاق هستند متخصص در طاقچه های خاص خود شوند. از آنجا که واقعیت این است که مدیر شما وقت ندارد (یا نیاز) یکی شود.

آینده خود را اثبات کنید:

با اخبار و به روز رسانی های صنعت خود به روز باشید و با گذراندن یک دوره به روز ، خود را آموزش دهید. در اینجا شش وبلاگ مورد علاقه ما در زمینه بازاریابی دیجیتال آورده شده است.

۳ ٫ میل به دانستن (بالاتر از همه موارد دیگر)

اگر در بازاریابی دیجیتال شغلی در نظر دارید ، به خدا سوگند بهتر است کنجکاو باشید. بهترین کنجکاوی ترکیبی از میل خلاق برای امتحان کردن مفاهیم جدید و محرک تحلیلی برای دیدن اینکه آیا آنها کار می کنند یا نه. نکته مهم در مورد بازاریابی دیجیتال این است که امکان انجام هر دو روش را در اختیار ما قرار می دهد. کنجکاوی ذاتی باعث می شود تا کارکنان به مهارت های مورد نیاز برای کشف فرصت ها ، حل مشکلات و ریسک پذیری راحت تر بپردازند (اگر می دانید که باید بدانید). اینها مهارتها و ذهنیتهای مهم بازاریابهای موفق دیجیتال است.

مشکلات

چرا کارفرمایان دیجیتال آن را دوست دارند:

شرکت های دیجیتالی افرادی را می خواهند که کنجکاوی داشته باشند تا ایده های جدید و توانایی تجزیه و تحلیل موفقیت خود را محقق و محاکمه کنند.

ایده

آینده خود را اثبات کنید:

در مورد موفقیت کمپین های بازاریابی دیجیتال خود کنجکاو شوید و نحوه استفاده از گوگل Analytics را بیاموزید.

۴ ٫ درایو به تیم بازی (و راهنما خوش آمدید)

بهترین بازاریاب های دیجیتال دانش گسترده ای در مورد کلیه مفاهیم دیجیتال دارند و در عین حال در یک منطقه خاص تخصص دارند. اگر در یک حوزه تخصص دارید ، به تیمی احتیاج دارید تا به شما در حداکثر رساندن مفاهیم و مبارزات خود کمک کند. هیچ کس متخصص بازاریابی دیجیتال به تنهایی کار نمی کند – برای مثال ، ی شما ممکن است نیاز به مشاوره سئو شما داشته باشدمتخصص در مورد نحوه رتبه بندی بالاتر و متخصص سئو شما ممکن است هنگام استفاده از فرصت های ورودی در سایت های شخص ثالث به محتوا نیاز داشته باشد. مهم است که شما ۱٫ دوست دارید با افراد دیگر کار کنید و ۲٫ قادر به انجام این کار باشید.

چرا کارفرمایان دیجیتال آن را دوست دارند:

افرادی که نمی توانند با دیگران همراه شوند می توانند روحیه تیم را پایین بیاورند و از همه بهره وری گرفته تا شادی کلی تأثیر بگذارند.

روحیه

نکته برتر:

پروژه های مشارکتی را جستجو کنید که شامل کار گروهی است – می توانید در مصاحبه بعدی خود آنها را به عنوان نمونه نشان دهید.

۵ ٫ امکان لبخند زدن (و دارای یک نگرش عالی)

لبخند

آنها می دانند شور و اشتیاق دو مهمترین عامل موفقیت شغلی هستند.

آینده خود را اثبات کنید:

برای شروع روز خود با یک ذهنیت مثبت ، ابتدا کار / کارهایی را که دوست دارید بیشتر انجام دهید. سطح بالایی شما به شما کمک می کند بعداً کارهای دشوار را انجام دهید.

فکر می کنید مهارت بالایی را برای رشد و پیشرفت دارید؟ دیپلم کارشناسی ارشد ما در بازاریابی دیجیتال شما را با مهارت و دانش به روز مورد نیاز برای مهار آنها مجهز می کند. گواهینامه کاملاً معتبر و معتبر در سطح جهانی توسط متخصصان صنعت تدریس می شود و به شما کمک می کند تا با دانش نظری و عملی مورد نیاز برای برنامه ریزی ، اجرای و اندازه گیری استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برنامه ریزی

<