۷ مزیت بزرگ حرفه ای دیجیتال مارکتینگ

تاکنون احتمالاً شنیده اید که مهارت های بازاریابی دیجیتال بسیار زیاد است و شکاف مهارت های دیجیتال گسترش می یابد ، بازار کار رو به رشد است (و کاملاً صریح و بی پرده در درزهای پشت سر هم) و مارک ها بیشتر توجه خود را نشان می دهند. بازاریابی دیجیتال از گذشته.

دیجیتال

بودجه های بزرگتر ، افزایش دستمزد و انتخاب شغلی بیشتر برخی از مزایایی است که متخصصان بازاریابی دیجیتال می توانند در امسال و فراتر از آن چشم انتظار داشته باشند.

بحث در مورد اینکه آیا جهت شغلی تغییر می کند یا بعد تحصیل چیست؟ ممکن است اول از همه مزایای بازاریابی دیجیتال را کشف کنید. آنها خوب هستند ، ما قول می دهیم

اما اول ، بیایید ببینیم بازاریابی دیجیتال چیست و چه مهارتهایی تقاضا دارد!

بازاریابی دیجیتال چیست؟

از بعضی جهات ، بازاریابی دیجیتالی فرق چندانی با بازاریابی سنتی ندارد: شما محصولی را تهیه کرده اید که باید بفروشید ، و به دنبال راه هایی برای همکاری با مشتریان برای ایجاد آگاهی از مارک و در نهایت «نزدیک کردن» فروش هستید.

بازاریابی دیجیتال نقش و مهارت بیشتری را نسبت به گذشته در بر می گیرد ، و این طبیعت انعطاف پذیر و همه کاره این تجارت است که آن را بسیار جذاب و هیجان انگیز می کند.

چه نوع مشاغل بازاریابی دیجیتال وجود دارد و چه زمینه هایی را تحت پوشش قرار می دهد؟

طیف گسترده ای از مشاغل بازاریابی دیجیتال در خارج وجود دارد به این معنی که گزینه های شغلی متنوعی وجود دارد.

     

  • تولید ویدیو / صوتی
  •  

  • فناوری تعاملی (مانند هوش مصنوعی)
  •  

  • بازاریابی موبایل
  • موبایل

     

  • بهینه سازی موتور جستجو (سئو)
  •  

  • بازاریابی موتور جستجو (SEM)
  •  

  • رسانه های اجتماعی
  •  

  • تجارت الکترونیکی
  •  

  • بازاریابی ایمیل
  •  

  • اتوماسیون بازاریابی
  •  

  • مدیریت و مدیریت محتوا
  •  

  • توسعه وب
  •  

  • طراحی وب
  •  

  • کپی نگارش و ویرایش
  •  

  • تحلیلی
  •  

  • استراتژی تجارت / بازاریابی

برای شروع کار یا پیشرفت در حرفه خود ، این ایده خوبی است که حداقل در یک یا دو حوزه تخصصی در مورد آموزش شرکت کنید ، مگر اینکه در مدیریت شرکت کنید یا در این مرحله مشغول به کار نیستید ، در این صورت لازم است کاملاً درباره همه آنها بدانید.

چه مهارتهای دیجیتال مورد نیاز است؟

اقتصاد دیجیتال در هر گوشه زندگی ما جاسازی شده است ، و به جایی نمی رود. اکنون بر خلاف بازاریابی سنتی ، بودجه محکمی وارد بازار دیجیتال می شود.

اقتصاد

۹۳٪ از فعالیت های آنلاین با موتور جستجو شروع می شود و تأثیر مداوم SEO را به عنوان یک استراتژی برتر بازاریابی در حالی که حدود ۸۰٪ از آمریکایی ها حداقل یک بار در ماه خرید آنلاین انجام می دهند. هرکسی که در مورد شروع یا رهبری یک تجارت فکر می کند ، برای تبدیل مشتری باید درک اساسی از بازاریابی دیجیتال داشته باشد.

فضای زیادی برای افرادی وجود دارد که به دنبال ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال و مشاغل مرتبط هستند. در سال ۲۰۱۹ ، برخی از بیشترین تقاضای مهارت ها عبارتند از: ایجاد محتوا و مهار ، استراتژی رسانه های اجتماعی ، مارتچ و آنالیز ، که خبر بسیار خوبی برای کسانی است که به سمت خلاق ، اجتماعی و شغلی پایان طیف متمایل می شوند.

برای کسانی که از لحاظ فنی بیشتر مورد توجه هستند ، هنوز تقاضا و درآمد بسیار بالایی برای کسانی که در فن آوری هایی مانند سئو و SEM تخصص دارند ، وجود دارد ، زیرا این همان چیزی است که می تواند پایه و اساس آنچه سودآوری در هر تجارت ایجاد می کند ، باشد.

بازاریابی محتوا به ترافیک متکی است و هرکسی که از تکنیکال فنی برای تجزیه و تحلیل این الگوها استفاده کند ، یک دارایی ارزشمند خواهد بود ، به خصوص که این نوع مشاغل با ظهور هوش مصنوعی و یادگیری ماشین پیچیده تر می شوند.

بازاریابی محتوا

بنابراین ، اکنون می دانید بازاریابی دیجیتال چیست و تقاضا چیست ، چه مزایایی دارد؟